أحمد: أنا دخلت المدرسة العسكرية علشان لما أتخرج, حا نتهز أول فرصة وأعمل انقلاب وأمسك الحكم.. والا أنت فاكرني حا تخرج ملازم ثاني , وأول , ونقيب, ورائد, وعقيد وعميد. وكل رتبة من دول عاوزة مذاكرة وفرق وبعثات, ولما اشم نفسي ومرتبي يبقى كويس , أطلع على ال

+  

احصل على نقاط ولاء مع هذا الشراء

المكافآت  
مشاركة المنتج:
ضمان مدفوعات أمنة
tamara
tabby_installments
apple_pay
samsung_pay
mada
visa
mastercard
emkan_installments
mispay_installments
tamara
tabby_installments
apple_pay
samsung_pay
mada
visa
mastercard
emkan_installments
mispay_installments

أعلمني عند التوفر

أحمد: أنا دخلت المدرسة العسكرية علشان لما أتخرج, حا نتهز أول فرصة وأعمل انقلاب وأمسك الحكم.. والا أنت فاكرني حا تخرج ملازم ثاني , وأول , ونقيب, ورائد, وعقيد وعميد. وكل رتبة من دول عاوزة مذاكرة وفرق وبعثات, ولما اشم نفسي ومرتبي يبقى كويس , أطلع على المعاش؟ طارق: نقبك على شوة, الأمم المتحدة خدت قرار إن أي حاكم عسكري لازم يكون حاصل على بكالوريس في حكم الشعوب لأن حكم الشعوب , صنعة مهنة, فن ..زي الطب وزي القانون وزي المحاسبة ..بل أصعب . "من حوار بين تلميذين في مدرسة ثانوية عسكرية"

قد يعجبك أيضاً

اماراتي في نيجيريا
اعترافات زوج
رباط صليبي
في عتمة الضباب

أعلمني عند التوفر

اختر الخيارات

استبدل نقاطك بمكافآت
حفظ نقطة