أحمد: أنا دخلت المدرسة العسكرية علشان لما أتخرج, حا نتهز أول فرصة وأعمل انقلاب وأمسك الحكم.. والا أنت فاكرني حا تخرج ملازم ثاني , وأول , ونقيب, ورائد, وعقيد وعميد. وكل رتبة من دول عاوزة مذاكرة وفرق وبعثات, ولما اشم نفسي ومرتبي يبقى كويس , أطلع على ال

+  

احصل على نقاط ولاء مع هذا الشراء

المكافآت  
مشاركة المنتج:
ضمان مدفوعات أمنة
tamara
tabby_installments
apple_pay
samsung_pay
mada
visa
mastercard
emkan_installments
mispay_installments
tamara
tabby_installments
apple_pay
samsung_pay
mada
visa
mastercard
emkan_installments
mispay_installments

أعلمني عند التوفر

أحمد: أنا دخلت المدرسة العسكرية علشان لما أتخرج, حا نتهز أول فرصة وأعمل انقلاب وأمسك الحكم.. والا أنت فاكرني حا تخرج ملازم ثاني , وأول , ونقيب, ورائد, وعقيد وعميد. وكل رتبة من دول عاوزة مذاكرة وفرق وبعثات, ولما اشم نفسي ومرتبي يبقى كويس , أطلع على المعاش؟ طارق: نقبك على شوة, الأمم المتحدة خدت قرار إن أي حاكم عسكري لازم يكون حاصل على بكالوريس في حكم الشعوب لأن حكم الشعوب , صنعة مهنة, فن ..زي الطب وزي القانون وزي المحاسبة ..بل أصعب . "من حوار بين تلميذين في مدرسة ثانوية عسكرية"

قد يعجبك أيضاً

اعمدة الضحك السبعة
الإعلان في الانترنت
اماراتي في نيجيريا
هناك رجل

32.541 د.ل

أعلمني عند التوفر

اختر الخيارات

استبدل نقاطك بمكافآت
حفظ نقطة